Στην 49η Συνεδρίαση της Εφορείας Φοιτητικών Εστιών του Πανεπιστημίου Πατρών, εγκρίθηκαν οι πίνακες κατάταξης της β΄ φάσης των αιτήσεων στέγασης για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026 στην Φοιτητική Εστία Πατρών, για τους πρωτοετείς φοιτητές από μεταγραφή στο Πανεπιστήμιο Πατρών και συγκεκριμένα:
ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΡΩΝ – ΡΙΟ
- Μετεγγραφέντες πρωτοετείς φοιτητές (Β’ ΦΑΣΗ): εισέρχονται ΑΜΕΣΑ ΟΛΟΙ οι μετεγγραφέντες πρωτοετείς φοιτητές που αναφέρονται στο συνημμένο αρχείο
ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΡΩΝ – ΚΟΥΚΟΥΛΙ
- Μετεγγραφέντες πρωτοετείς φοιτητές (Β’ ΦΑΣΗ): εισέρχονται ΑΜΕΣΑ ΟΛΟΙ οι μετεγγραφέντες πρωτοετείς φοιτητές που αναφέρονται στο συνημμένο αρχείο
Η παραλαβή των δωματίων θα γίνει αποκλειστικά το διάστημα:
Πέμπτη 20/11/2025 έως Παρασκευή 28/11/2025, 9.00 – 14.00.
Η παραλαβή των δωματίων γίνεται από τους ίδιους τους δικαιούχους με την επίδειξη ταυτότητας ή οποιοδήποτε επίσημο έγγραφο το οποίο πιστοποιεί τα στοιχεία ταυτότητας.
Αν ο φοιτητής που έχει επιλεγεί δεν προσέλθει μέσα στην ανωτέρω καθορισμένη προθεσμία για την παραλαβή του δωματίου και δεν έχει ενημερώσει για κάποιο κώλυμα, θεωρείται ότι έπαψε να ενδιαφέρεται, οπότε χωρίς καμία άλλη ειδοποίηση το δωμάτιο δεν είναι διαθέσιμο και θα παραδίδεται στον επόμενο κατά σειρά κατάταξης δικαιούχο φοιτητή. (άρθρο 10 Κανονισμός Λειτουργίας Φοιτητικών Εστιών του Πανεπιστημίου Πατρών).
- Καταβολή εγγύησης
Σύμφωνα με το άρθρο 15ο του Κανονισμού Λειτουργίας των Φοιτητικών Εστιών του Πανεπιστημίου Πατρών: «Κάθε οικότροφος κατά την είσοδό του σε Εστία καταβάλει χρηματικό ποσό ύψους 200 ΕΥΡΩ ως εγγύηση για την αποκατάσταση ζημιών που δημιουργούνται όχι από συνηθισμένη χρήση. Η εγγύηση επιστρέφεται στον οικότροφο μόνο κατά την ημέρα της αναχώρησής του και αφού αφαιρεθεί η αξία των ζημιών που ενδεχομένως έχουν καταλογιστεί.»
Οι φοιτητές που εισάγονται στις Εστίες του Πανεπιστημίου Πατρών το ακαδημαϊκό έτος 2025 – 2026 πρέπει να καταθέσουν το ποσό των 200 € σε τραπεζικό λογαριασμό του Ειδικού Λογαριασμού Κονδυλίων Έρευνας του Πανεπιστημίου Πατρών στην Τράπεζα Πειραιώς, συμπληρώνοντας το ονοματεπώνυμο του οικότροφου φοιτητή και αναγράφοντας τον κωδικό 82754 , στο
IBAN GR22 0171 3190 0063 1903 0020 489
Σημειώνεται ότι, σε περίπτωση αδυναμίας κατάθεσης όλου του ποσού, δίνεται η δυνατότητα διακανονισμού και τμηματικής κατάθεσης του ποσού, με την ίδια, προαναφερόμενη διαδικασία, με τη συμπλήρωση από τον/ην φοιτητή/τρια Υπεύθυνης Δήλωσης στην οποία θα αναφέρεται ο χρόνος αποπληρωμής του ποσού.
- Αποστολή δικαιολογητικών
Πριν την παραλαβή του δωματίου πρέπει να αποσταλεί το καταθετήριο στη γραμματεία του Τμήματος Φοιτητικής Εστίας όπου θα παραλάβουν κλίνη:
Για τους οικοτρόφους που θα παραλάβουν κλίνη στην Φοιτητική Εστία Πατρών στο Ρίο: fep@upatras.edu.gr
Για τους οικοτρόφους που θα παραλάβουν κλίνη στην Φοιτητική Εστία Πατρών στο Κουκούλι: tatsi@upatras.edu.gr, sagia@upatras.edu.gr
Στη συνέχεια, οι φοιτητές που έχουν εμπροθέσμως αποστείλει το κατατεθετήριο, θα ενημερωθούν, στο ακαδημαϊκό τους email, σχετικά με τη διαδικασία παραλαβής του δωματίου που θα τους παραχωρηθεί.
- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΊΑ:
√ Τμήμα Φοιτητικής Εστίας Πατρών
Τηλ.:(Ρίο) 2610 962183, 962188, 962180,
(Κουκούλι) 2610 962942, 962941
E-mail: fep@upatras.edu.gr
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Β’ ΦΑΣΗ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΝΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΚΟΥΚΟΥΛΙ 2025 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Β ΦΑΣΗ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΝΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΡΙΟ 2025
