Στην 48η Συνεδρίαση της Εφορείας Φοιτητικών Εστιών του Πανεπιστημίου Πατρών, εγκρίθηκαν οι πίνακες κατάταξης των αιτήσεων στέγασης για το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026 στην Φοιτητική Εστία Πατρών, για τους αλλοδαπούς φοιτητές, για τους μεταπτυχιακούς φοιτητές και την πρώτη φάση των εγκεκριμένων αιτήσεων φοιτητών από μεταγραφή του Πανεπιστημίου Πατρών και συγκεκριμένα:
ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΡΩΝ – ΡΙΟ
- Αλλοδαποί φοιτητές: εισέρχονται ΑΜΕΣΑ ΟΛΟΙ οι αλλοδαποί φοιτητές που αναφέρονται στο συνημμένο αρχείο
- Μετεγγραφέντες πρωτοετείς φοιτητές (Α’ ΦΑΣΗ): εισέρχονται ΑΜΕΣΑ ΟΛΟΙ οι μετεγγραφέντες πρωτοετείς φοιτητές που αναφέρονται στο συνημμένο αρχείο
ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΡΩΝ – ΚΟΥΚΟΥΛΙ
- Αλλοδαποί φοιτητές: εισέρχονται ΑΜΕΣΑ ΟΛΟΙ οι αλλοδαποί φοιτητές που αναφέρονται στο συνημμένο αρχείο
- Μεταπτυχιακοί φοιτητές: εισέρχονται ΑΜΕΣΑ ΟΛΟΙ οι μεταπτυχιακοί φοιτητές που αναφέρονται στο συνημμένο αρχείο
- Μετεγγραφέντες πρωτοετείς φοιτητές (Α’ ΦΑΣΗ): εισέρχονται ΑΜΕΣΑ ΟΛΟΙ οι μετεγγραφέντες πρωτοετείς φοιτητές που αναφέρονται στο συνημμένο αρχείο
Η παραλαβή των δωματίων θα γίνει αποκλειστικά το διάστημα:
Παρασκευή 07/11/2025 έως Παρασκευή 14/11/2025, 9.00 – 14.00.
Η παραλαβή των δωματίων γίνεται από τους ίδιους τους δικαιούχους με την επίδειξη ταυτότητας ή οποιοδήποτε επίσημο έγγραφο το οποίο πιστοποιεί τα στοιχεία ταυτότητας.
Αν ο φοιτητής που έχει επιλεγεί δεν προσέλθει μέσα στην ανωτέρω καθορισμένη προθεσμία για την παραλαβή του δωματίου και δεν έχει ενημερώσει για κάποιο κώλυμα, θεωρείται ότι έπαψε να ενδιαφέρεται, οπότε χωρίς καμία άλλη ειδοποίηση το δωμάτιο δεν είναι διαθέσιμο και θα παραδίδεται στον επόμενο κατά σειρά κατάταξης δικαιούχο φοιτητή. (άρθρο 10 Κανονισμός Λειτουργίας Φοιτητικών Εστιών του Πανεπιστημίου Πατρών).
- Καταβολή εγγύησης
Σύμφωνα με το άρθρο 15ο του Κανονισμού Λειτουργίας των Φοιτητικών Εστιών του Πανεπιστημίου Πατρών: «Κάθε οικότροφος κατά την είσοδό του σε Εστία καταβάλει χρηματικό ποσό ύψους 200 ΕΥΡΩ ως εγγύηση για την αποκατάσταση ζημιών που δημιουργούνται όχι από συνηθισμένη χρήση. Η εγγύηση επιστρέφεται στον οικότροφο μόνο κατά την ημέρα της αναχώρησής του και αφού αφαιρεθεί η αξία των ζημιών που ενδεχομένως έχουν καταλογιστεί.»
Οι φοιτητές που εισάγονται στις Εστίες του Πανεπιστημίου Πατρών το ακαδημαϊκό έτος 2025 – 2026 πρέπει να καταθέσουν το ποσό των 200 € σε τραπεζικό λογαριασμό του Ειδικού Λογαριασμού Κονδυλίων Έρευνας του Πανεπιστημίου Πατρών στην Τράπεζα Πειραιώς, συμπληρώνοντας το ονοματεπώνυμο του οικότροφου φοιτητή και αναγράφοντας τον κωδικό 82754 , στο
IBAN GR22 0171 3190 0063 1903 0020 489
Σημειώνεται ότι, σε περίπτωση αδυναμίας κατάθεσης όλου του ποσού, δίνεται η δυνατότητα διακανονισμού και τμηματικής κατάθεσης του ποσού, με την ίδια, προαναφερόμενη διαδικασία, με τη συμπλήρωση από τον/ην φοιτητή/τρια Υπεύθυνης Δήλωσης στην οποία θα αναφέρεται ο χρόνος αποπληρωμής του ποσού.
- Αποστολή δικαιολογητικών
Πριν την παραλαβή του δωματίου πρέπει να αποσταλεί το καταθετήριο στη γραμματεία του Τμήματος Φοιτητικής Εστίας όπου θα παραλάβουν κλίνη:
Για τους οικοτρόφους που θα παραλάβουν κλίνη στην Φοιτητική Εστία Πατρών στο Ρίο: fep@upatras.edu.gr
Για τους οικοτρόφους που θα παραλάβουν κλίνη στην Φοιτητική Εστία Πατρών στο Κουκούλι: tatsi@upatras.edu.gr, sagia@upatras.edu.gr
Για τους οικοτρόφους που θα παραλάβουν κλίνη στην Φοιτητική Εστία Μεσολογγίου: asalapas@upatras.edu.gr
Στη συνέχεια, οι φοιτητές που έχουν εμπροθέσμως αποστείλει το κατατεθετήριο, θα ενημερωθούν, στο ακαδημαϊκό τους email, σχετικά με τη διαδικασία παραλαβής του δωματίου που θα τους παραχωρηθεί.
- ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΊΑ:
√ Τμήμα Φοιτητικής Εστίας Πατρών
Τηλ.:(Ρίο) 2610 962183, 962188, 962180,
(Κουκούλι) 2610 962942, 962941
E-mail: fep@upatras.edu.gr
√Τμήμα Φοιτητικής Εστίας Μεσολογγίου
Τηλ.: 26310 58257
E-mail: asalapas@upatras.edu.gr
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΚΟΥΚΟΥΛΙ 2025 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΡΙΟ 2025 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΝΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΚΟΥΚΟΥΛΙ 2025 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΝΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΡΙΟ 2025 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΚΟΥΚΟΥΛΙ 2025
